Pomoc i wsparcie techniczne Rezervante

W Rezervante wbudowaliśmy możliwość przypisywania pracownikom dostępu do wybranych działów całego systemu. Domyślnie ich uprawnienia są minimalne.

Dzięki temu można wprowadzić do systemu wszystkich pracowników – nie tylko recepcjonistów. Przykładowo, możemy dodać konto księgowej i nadać jej tylko dostęp do działu faktur za system. Jeśli posiadamy pracownika zajmującego się marketingiem, możemy mu udzielić dostępu do statystyk oraz newslettera. Nic więcej nie będzie dla niego dostępne.

Z poziomu systemu możesz przyzna pracownikom dostęp do następujących działów:

  • Zarządzanie klientami
  • Wysyłka newslettera
  • Wysyłka zaproszeń do rezerwacji
  • Zarządzanie karnetami
  • Zarządzanie polami dodatkowymi
  • Płatności za system
  • Płatności dla klientów
  • Wgląd w statystyki
  • Edycja wyglądu systemu
  • Zarządzanie stronami z treścią
  • Zarządzanie powiadomieniami
  • Integracja ze stroną
  • Główne ustawienia


Jeśli pracownik ma dodatkowo obsługiwać kalendarze, należy mu przypisać te, którymi będzie mógł zarządzać.

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"System Rezervante strasznie ułatwia pracę i monitorowanie składanych rezerwacji. Cenie sobie dostęp do całego systemu z każdego miejsca również za pomocą smartfona. Rezervante daje moim klientom swobode dokonywania rezerwacji o kazdej porze dnia i nocy samodzielnie, bez przymusu dzwonienia , pisania maili. Cenią sobie również możliwość odwoływania rezerwacji , w sytuacji kiedy cos im wypadnie a godzina nie jest zbyt stosowna aby zadzwonić i poinformować nas o tym."
Katarzyna Leńska

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

68037

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

1136041

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

1155968

usług

na które zapisali się do tej pory klienci

Wypróbuj za darmo

(30-dniowy okres testowy - bez opłat, bez umowy - zrezygnuj, kiedy chcesz)