Pomoc i wsparcie techniczne Rezervante

Jeśli istnieje potrzeba kontaktu z pojedynczym klientem, np. w sprawie złożonej przez niego rezerwacji, system pozwala wysłać mu wiadomość SMS lub email.

Aby wysłać wiadomość, musisz przejść do listy klientów. Obok każdego klienta znajdują się dwie ikony: Wyślij SMS do klienta, Wyślij email do klienta.




Po wybraniu jednej z metod kontaktu, pojawi się formularz, w którym możesz wpisać treść wiadomości.

Pamiętaj, że do wysłania SMS do klienta, musisz mieć środki na swoim koncie płatności SMS.

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"Zastosowanie Rezervante o około 80% zmniejszyło ilość telefonów do recepcji. Zaoszczędziliśmy dzięki temu mnóstwo czasu, który teraz możemy spożytkować na inne, ważne dla naszej firmy czynności. Klienci także są bardzo zadowoleni z rezerwacji."
Aleksandra Wajman

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

67923

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

1134458

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

1154380

usług

na które zapisali się do tej pory klienci

Wypróbuj za darmo

(30-dniowy okres testowy - bez opłat, bez umowy - zrezygnuj, kiedy chcesz)