Pomoc i wsparcie techniczne Rezervante

Jeśli istnieje potrzeba kontaktu z pojedynczym klientem, np. w sprawie złożonej przez niego rezerwacji, system pozwala wysłać mu wiadomość SMS lub email.

Aby wysłać wiadomość, musisz przejść do listy klientów. Obok każdego klienta znajdują się dwie ikony: Wyślij SMS do klienta, Wyślij email do klienta.




Po wybraniu jednej z metod kontaktu, pojawi się formularz, w którym możesz wpisać treść wiadomości.

Pamiętaj, że do wysłania SMS do klienta, musisz mieć środki na swoim koncie płatności SMS.

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"System Rezervante to zintegrowane narzędzie za pomocą którego mogę prawidłowo zarządzać organizacją zajęć. Cenie sobie dostęp do całego systemu z każdego miejsca również za pomocą smartfona. Rezervante daje moim klientom swobode dokonywania rezerwacji o kazdej porze dnia i nocy samodzielnie, bez przymusu dzwonienia , pisania maili."
DeKaFit DeKaFit

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

66287

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

1098649

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

1118994

usług

na które zapisali się do tej pory klienci

Wypróbuj za darmo

(30-dniowy okres testowy - bez opłat, bez umowy - zrezygnuj, kiedy chcesz)