Wiedza na temat efektów wysyłanych do klientów wiadomości, pozwala lepiej się zorientować, czy chcą oni otrzymywać nasze newslettery oraz jak często je czytają.
Wdrożyliśmy w newsletterze autorski system trackingowy, który na bieżąco zapisuje otwarcia wysyłanych wiadomości przez system Rezervante.
Wprowadziliśmy także w każdej wiadomości newslettera, możliwość wypisania się klienta z subskrybcji i wypisania te również monitorujemy, dzięki temu masz wiedzę na temat ilości przeczytanych wiadomości oraz ilości rezygnacji w odniesieniu do pojedynczej wiadomości wysyłanej z poziomu newslettera. Pozwoli Ci to skuteczniej ustalić, jakich wiadomości Twoi klienci nie chcą otrzymywać, a jakie cieszą się największą popularnością.
Podczas dodawania newslettera, wprowadziliśmy także możliwość zdecydowania, czy newsletter ma być wysłany do wszystkich klientów, czy tylko do tych, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych. Zalecamy wiadomości systemowe, np. dotyczące rezerwacji, wysyłać zaznaczając opcję "Wysyłaj do wszystkich", a wiadomości marketingowe tylko do osób, które wyraziły zgodę.
W dziale podglądu pojedynczej wiadomości newslettera wprowadziliśmy szczegółowe statystyki na temat skuteczności wysłanej wiadomości, uwzględniające:
67741
użytkowników
dokonujących na co dzień rezerwacji
1129317
rezerwacji
złożonych do tej pory poprzez Reservante
1149672
usług
na które zapisali się do tej pory klienci
(30-dniowy okres testowy - bez opłat, bez umowy - zrezygnuj, kiedy chcesz)