Pomoc i wsparcie techniczne Rezervante

Bardzo często zdarza się, że klienci nie dokonują rezerwacji przez system Rezervante, ale dzwonią bezpośrednio do recepcji. Ma to miejsce szczególnie w przypadku osób starszych oraz zaraz po uruchomieniu systemu rezerwacji, gdy nie wszyscy klienci wiedzą o możliwości zapisów przez Internet.

W takim przypadku każdy pracownik recepcji może złożyć rezerwację za klienta.

Wystarczy jedynie dodać klienta do bazy danych wchodząc w dział "Klienci", a następnie klikając w przycisk "Dodaj klienta". Aby dodać klienta nie trzeba wpisywać wszystkich jego danych, wystarczy imię i nazwisko.

Potem należy udać się do odpowiedniego kalendarza, wybrać termin, w polu Klient wpisać pierwsze litery imienia lub nazwiska oraz wybrać rezerwowane usługi.

Cały proces trwa nie więcej niż pół minuty.

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"Zdecydowanie polecam wszystkim użytkownikom system Rezervante. Spore możliwości działania z rezerwacjami i do tego bardzo czytelny interfejs dla użytkowników (klientów). Dobrym rozwiązaniem jest także wykupienie dłuższego abonamentu. Dzięki temu bardzo korzystnie można działać z systemem. "
Łukasz Prostacki

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

Wprowadziliśmy do Rezervante nowy system płatności za wizyty - Transferuj.pl.

49308

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

665651

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

685974

usług

na które zapisali się do tej pory klienci