Pomoc i wsparcie techniczne Rezervante

W Rezervante wbudowaliśmy możliwość przypisywania pracownikom dostępu do wybranych działów całego systemu. Domyślnie ich uprawnienia są minimalne.

Dzięki temu można wprowadzić do systemu wszystkich pracowników – nie tylko recepcjonistów. Przykładowo, możemy dodać konto księgowej i nadać jej tylko dostęp do działu faktur za system. Jeśli posiadamy pracownika zajmującego się marketingiem, możemy mu udzielić dostępu do statystyk oraz newslettera. Nic więcej nie będzie dla niego dostępne.

Z poziomu systemu możesz przyzna pracownikom dostęp do następujących działów:

  • Zarządzanie klientami
  • Wysyłka newslettera
  • Wysyłka zaproszeń do rezerwacji
  • Zarządzanie karnetami
  • Zarządzanie polami dodatkowymi
  • Płatności za system
  • Płatności dla klientów
  • Wgląd w statystyki
  • Edycja wyglądu systemu
  • Zarządzanie stronami z treścią
  • Zarządzanie powiadomieniami
  • Integracja ze stroną
  • Główne ustawienia


Jeśli pracownik ma dodatkowo obsługiwać kalendarze, należy mu przypisać te, którymi będzie mógł zarządzać.

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"Zastosowanie Rezervante o około 80% zmniejszyło ilość telefonów do recepcji. Zaoszczędziliśmy dzięki temu mnóstwo czasu, który teraz możemy spożytkować na inne, ważne dla naszej firmy czynności. Klienci także są bardzo zadowoleni z rezerwacji."
Aleksandra Wajman

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

Wprowadziliśmy do Rezervante nowy system płatności za wizyty - Transferuj.pl.

48127

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

641090

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

661397

usług

na które zapisali się do tej pory klienci