Pomoc i wsparcie techniczne Rezervante

W Rezervante wbudowaliśmy możliwość przypisywania pracownikom dostępu do wybranych działów całego systemu. Domyślnie ich uprawnienia są minimalne.

Dzięki temu można wprowadzić do systemu wszystkich pracowników – nie tylko recepcjonistów. Przykładowo, możemy dodać konto księgowej i nadać jej tylko dostęp do działu faktur za system. Jeśli posiadamy pracownika zajmującego się marketingiem, możemy mu udzielić dostępu do statystyk oraz newslettera. Nic więcej nie będzie dla niego dostępne.

Z poziomu systemu możesz przyzna pracownikom dostęp do następujących działów:

  • Zarządzanie klientami
  • Wysyłka newslettera
  • Wysyłka zaproszeń do rezerwacji
  • Zarządzanie karnetami
  • Zarządzanie polami dodatkowymi
  • Płatności za system
  • Płatności dla klientów
  • Wgląd w statystyki
  • Edycja wyglądu systemu
  • Zarządzanie stronami z treścią
  • Zarządzanie powiadomieniami
  • Integracja ze stroną
  • Główne ustawienia


Jeśli pracownik ma dodatkowo obsługiwać kalendarze, należy mu przypisać te, którymi będzie mógł zarządzać.

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"System Rezervante jest bardzo dobrym narzędziem dla mnie i moich Klientów, pełni funkcję dziennika obecności online, pozwala mnie i moim Klientom monitorować ilość wejść z karnetu i uregulowane płatności. Dzięki Rezervante mam przejrzyste informacje dostępne zawsze z poziomu biura czy telefonu. Nadal uczę się jak mogę wykorzystać Rezervante w swojej firmie i cały czas okazuje się, że system ma mnóstwo przydatnych funkcji i rozwiązań."
Aleksandra Frankowska-Plewka

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

59709

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

929099

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

949438

usług

na które zapisali się do tej pory klienci

Wypróbuj za darmo

(30-dniowy okres testowy - bez opłat, bez umowy - zrezygnuj, kiedy chcesz)