Pomoc i wsparcie techniczne Rezervante

Aby umożliwić klientom składanie rezerwacji, musisz dodać kalendarze, a potem przypisać do nich usługi. W tym kroku zajmiemy się dodawaniem kalendarzy.

Aby dodać kalendarz, musisz udać się do działu "Kalendarze", a potem kliknąć "Dodaj kalendarz".

Właściwe skonfigurowanie kalendarza jest uzależnione od rodzaju firmy, jaką prowadzisz, dlatego ten etap potraktuj z dużą uwagą. W formularzu dodawania kalendarza, ważne będzie dla Ciebie kilka pól. Oto one:

Sposób wyświetlania - masz do wyboru dwie formy wyświetlania kalendarza klientom. Będzie to typowy kalendarz lub wirtualny doradca. Więcej o wirtualnym doradcy dowiesz się tutaj.

Dostępność terminów
- jest to bardzo ważne pole. Ustala się w nim zasadę korzystania przez klientów z usług przypisanych do kalendarza. Jeśli kalendarz dotyczy czasu pracy pracownika, a pracownik dostępny jest w określonych godzinach pracy, wtedy należy wybrać opcję Według godzin pracy. Jeśli natomiast prowadzisz np. klub fitness, tj. pojedyncza usługa będzie dostępna tylko w konkretnym terminie, np. co tydzień w piątek o godzinie 20:00, wtedy wybierz opcję Samemu wybiorę terminy.

Limit rezerwacji - określ tutaj ile osób może się jednocześnie zapisać na dany termin, np. jeśli prowadzisz zajęcia grupowe lub jeśli masz kilka takich samych stanowisk (kabiny solarium).

Obsługa karnetów - pole to jest istotne, jeśli chcesz aby tylko klienci posiadający karnety, zapisywali się na wizyty. Wybierz wtedy opcję Tylko karnety.

Płatności online - podobnie jak pole dot. karnetów. Jeśli zintegrujesz swój system z systemem płatności, możesz zażądać od klientów płacenia za usługi przelewami elektronicznymi.

Dzień rozpoczęcia kalendarza - domyślnie kalendarz wyświetla się od poniedziałku do niedzieli. Jeśli jednak wolisz, aby kalendarz wyświetlał się 7 dni począwszy od dnia aktualnego, zmień tą opcję na Dzień dzisiejszy.

Publikuj kalendarz - jeżeli z Twojego systemu rezerwacji już korzystają klienci i nie chcesz aby zobaczyli oni nie do końca skonfigurowany kalendarz, nie publikuj go od razu. Po dodaniu przypisz do niego usługi i dopiero gdy będziesz mieć pewność, przejdź ponownie do edycji kalendarza i opublikuj go.

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"System Rezervante jest bardzo dobrym narzędziem dla mnie i moich Klientów, pełni funkcję dziennika obecności online, pozwala mnie i moim Klientom monitorować ilość wejść z karnetu i uregulowane płatności. Dzięki Rezervante mam przejrzyste informacje dostępne zawsze z poziomu biura czy telefonu. Nadal uczę się jak mogę wykorzystać Rezervante w swojej firmie i cały czas okazuje się, że system ma mnóstwo przydatnych funkcji i rozwiązań."
Aleksandra Frankowska-Plewka

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

52588

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

747980

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

768308

usług

na które zapisali się do tej pory klienci

Wypróbuj za darmo

(30-dniowy okres testowy - bez opłat, bez umowy - zrezygnuj, kiedy chcesz)