Daj klientom wygodę
rezerwacji wizyt przez internet.
Rezerwacja wizyt przez internet
Pozwolisz klientom zaoszczędzić mnóstwo czasu. Nie będą musieli już dzwonić za każdym razem kiedy zechcą zapisać się na wizytę. Rezerwacja pozwoli klientom znaleźć wolny termin i dokonać rezerwacji w ciągu kilku minut. Jest to wygodne także wtedy gdy interesujący klienta termin jest zajęty. Wtedy wgląd w kalendarz pozwala szybko znaleźć inny.
Dostępność 24 godziny na dobę
Często zdarza się, że klienci chcą zapisać się na wizytę kiedy już nie pracujesz, np. w weekendy lub w godzinach wieczornych. System rezerwacyjny jest dostępny przez całą dobę, dzięki czemu przyjmujesz zapisy o każdej porze dnia i nocy.
Powiadomienia o nadchodzącym terminie
Większość sytuacji, w których klient nie zjawia się na wizytę, wynika z faktu, że o niej zapominają. Reservante automatycznie powiadomi klienta o nadchodzącym terminie. Według informacji przekazanych przez naszych klientów, powiadomienia sprawiły, że nawet o 80% spadła ilość klientów nie stawiających się na umówione wizyty.
Historia rezerwacji
W każdej chwili klienci mogą sprawdzić informacje o swoich wizytach i wybranych usługach, logując się na swoje konto w systemie rezerwacyjnym.
Lista rezerwowa
Kiedy interesujący klienta termin jest już zajęty, może zapisać się na listę rezerwową. Gdy termin się zwolni, klient otrzyma powiadomienie i będzie mógł złożyć rezerwację.
Edycja danych osobistych
Klient w każdej chwili może edytować swoje dane osobowe, dzięki czemu w Twoim systemie znajdują się zawsze aktualne informacje.
Płatności za rezerwacje
Reservante pozwala przyjmować płatności za wizyty w trakcie składania przez klienta rezerwacji. System zintegrowany jest z systemami PayU oraz Tpay.
Dane klientów w jednym miejscu
Nie musisz już przeszukiwać notesów i kalendarzy, aby znaleźć numer telefonu klienta lub informacji z jakich usług korzystał wcześniej. Teraz wszystkimi danymi zarządzać będzie system.
Rezerwacja oszczędza Twój czas
Od teraz klienci sami będą zapisywać się na wizyty, dzięki czemu pracownicy nie będą musieli odrywać się tak często od pracy aby przyjąć rezerwację, a pracownicy recepcji będą mogli zająć się innymi ważnymi dla firmy czynnościami.
Obsługa karnetów
Zapanowanie nad karnetami wszystkich klientów jest bardzo czasochłonnym zajęciem. Od teraz Twoje obowiązki przejmie system rezerwacji. Reservante w pełni automatycznie będzie pilnować aby klient nie złożył w ramach karnetu zbyt dużej ilości rezerwacji.
Lista rezerwowa
Z pewnością dużym problemem w Twojej firmie są osoby, które zapiszą się na termin, a następnie z niego rezygnują. Dzięki liście rezerwowej, kiedy termin zostanie zwolniony, osoby które zadeklarowały chęć zapisania się, dostaną powiadomienie o jego zwolnieniu. Pozwoli Ci to zmniejszyć liczbę "okienek" w terminarzu zajęć.
Pola dodatkowe
Czasem nie wystarczą podstawowe dane na karcie klienta i istnieje konieczność dodania nowych pól opisowych, np. kolor włosów w przypadku firmy fryzjerskiej lub numer rejestracyjny w zakładzie blacharsko-lakierniczym. Reservante pozwala dodać dowolną liczbę dodatkowych pól opisowych, a także wybrać ich rodzaj, np. pole tekstowe, listę wielokrotnego wyboru.
Konta pracowników i recepcji
Każdemu pracownikowi możesz założyć osobne konto i nadać mu dowolny dostęp do wybranych działów, kalendarzy i usług. Dzięki temu pracownik recepcji może mieć wgląd tylko do kalendarzy i klientów, pracownik działu marketingu - do statystyk, a księgowa - do listy faktur.
Integracja ze stroną www
Aby klienci szybciej dowiedzieli się o możliwości rezerwacji, możesz zintegrować swoją stronę firmową z systemem Reservante. Możesz to uczynić umieszczając odnośnik graficzny na swojej stronie, który przekieruje klienta do systemu rezerwacyjnego lub zamieścić cały system rezerwacji na jednej z podstron firmowej strony www.
Obsługa przez internet
Nie musisz być w firmie, aby mieć dostęp do systemu zarządzania Twoją firmą. Wystarczy tylko dostęp do Internetu. Internet jest obecnie tak powszechnym medium, że nawet będąc daleko poza firmą, możesz mieć kontrolę nad biznesem.
Zakupy grupowe
Dołączenie do sieci zakupów grupowych, zawsze wiąże się z pozyskaniem dużej liczby klientów w badzo krótkim czasie. W Reservante wystarczy wprowadzić do profilu klienta pole dodatkowe dla kodu zakupionego kuponu lub przypisać karnety klientom z zakupów grupowych, a całą resztą zajmie się system.
Wysyłaj wiadomości do wybranych klientów
Czasem istnieje konieczność wysłania wiadomości do pojedynczego klienta, np. powiadomienia o nieobecności pracownika, do którego się zapisał. Reservante pozwala wysyłać wybranym klientom wiadomości email oraz SMS.
Wysyłaj newsletter
Newsletter jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi zwiększających zyski. Jeśli zorganizujesz promocję lub dodasz nową usługę, możesz w ciągu kilku chwil wysłać wiadomość email do wszystkich klientów firmy. Wyobraź sobie ile czasu zajęłoby Ci przekazanie informacji o promocji telefonicznie.
Składaj życzenia urodzinowe
Reservante całkowicie automatycznie wyśle Twoim klientom życzenia urodzinowe, polepszając w ten sposób wizerunek Twojej firmy. Wiadomość urodzinową możesz dowolnie edytować, więc aby dodatkowo zwiększyć zyski, wraz z życzeniami możesz wysłać zaproszenie do skorzystania na przykład z promocji urodzinowej.
Zapraszaj do systemu rezerwacji
Aby ułatwić Ci zaproszenie klientów do korzystania z systemu rezerwacji, wprowadziliśmy możliwość wysyłania zaproszeń. Wystarczy stworzyć treść i dołączyć adresy email klientów, aby wszyscy dowiedzieli się o możliwości zapisów na wizyty w Twojej firmie.
Statystyki kalendarzy, pracowników i usług
Czy wiesz dokładnie, którzy pracownicy generują największe przychody i które usługi cieszą się największym powodzeniem? Reservante dostarcza Ci dokładnych danych na ten temat. Będziesz wiedzieć na jakie usługi zapisują się klienci w różnych miesiącach roku oraz jak zmienia się popularność konkretnych kalendarzy/pracowników.
Skuteczność kampanii reklamowych
Organizując kampanię reklamową w radiu, prasie lub Internecie nie zawsze możesz stwierdzić, jaki jest ich wpływ na liczbę składanych rezerwacji. Dzięki statystykom ilości zakładanych kont, możesz bezpośrednio ocenić skuteczność działań reklamowych.
Najbardziej dochodowi klienci
Obszerne statystyki klientów pozwolą Ci oszacować, którzy klienci składają najwięcej rezerwacji i – co za tym idzie - którzy przynoszą największe zyski. Możesz te dane wykorzystać przyznając najlepszym klientom rabaty i promocje, co jeszcze bardziej zwiększy ich przywiązanie do Twojej firmy. Możesz też ocenić, którzy klienci zrezygnowali z usług Twojej firmy i spróbować ponownie przyciągnąć ich do Ciebie.
Bilans zysków
Każdej usłudze możesz ustalić cenę. Te dane są następnie wykorzystywane do stworzenia statystyki przychodów. Statystyki pozwolą jeszcze dokładniej ocenić, jaka jest kondycja firmy. Wgląd w zmiany zysków w poszczególnych miesiącach w roku, pozwoli Ci też przygotować się na lepsze i gorsze miesiące, np. w miesiącach o mniejszych przychodach możesz zorganizować więcej promocji, aby przyciągnąć klientów.
Kilkuletnie doświadczenie
Zanim w 2010 roku stworzyliśmy system Reservante, kilkukrotnie jako agencja interaktywna, realizowaliśmy autorskie systemy rezerwacji wizyt. Dzięki poprzednim doświadczeniom, byliśmy w stanie zbudować system, który spełnia potrzeby naszych klientów.
Ciągły rozwój
Stale pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami Reservante. Każdego miesiąca pojawia się kilkadziesiąt mniejszych i większych usprawnień, a nasze plany sięgają wielu miesięcy naprzód.
Codzienne kopie zapasowe
Każdego dnia wykonywana jest kopia zapasowa wszystkich danych zapisywana na działającym niezależnie serwerze, dzięki czemu możesz mieć pewność, że Twoje dane będą bezpieczne.
Wydajne serwery
Nasze serwery mieszczą się w sprawdzonej serwerowni. Dodatkowo dbamy o to, aby stopień obciążenia serwerów nigdy nie przekraczał 50% dostępnych możliwości. Takie podejście gwarantuje stabilność działania systemu rezerwacji.
Współpracujemy z klientami
Słuchamy uwag naszych klientów i często pytamy ich o zdanie. Reservante wyposażone jest w system zgłoszeń. Każde pytanie jest zamieniane w zadanie dla działu księgowości lub programistów, a Ty w każdej chwili możesz sprawdzić postęp pracy nad Twoją prośbą.
Ostatnio wdrożone zmiany w systemie
Dostosowanie do urządzeń mobilnych oraz wygody użytkowania
Dbałość o bezpieczeństwo danych naszych użytkowników i ich Klientów
Możliwość wysyłania oraz badania skuteczności newsletterów
Już wkrótce w Reservante
Monitorowanie obecności na zajęciach bezpośrednio w Reservante
Możliwość dokonywania rezerwacji na Twojej stronie internetowej
Przypominaj Klientom o wskazanych wizytach(np. co 4 tygodnie u fryzjera)