Aktualności

Od teraz Twoi klienci będą mogli kupować karnety i płacić za nie przelewem online.

Dziś wprowadziliśmy pierwszą w tym roku i zarazem niezwykle ważną aktualizację. W ciągu ostatniego miesiąca zbieraliśmy uwagi klientów na temat najważniejszych uwag odnośnie funkcjonowania systemu i ta aktualizacja wprowadza około 40 większych i mniejszych zmian.

Przede wszystkim kompletnie zmieniło się funkcjonowanie karnetów. Od teraz karnet dodaje się jeden raz, a potem do niego przypisuje klientów.

Dzięki temu, nie musisz wielokrotnie wypełniać tych samych pól, np. nazwy karnetu, daty ważności itp., aby dodać klientowi karnet. To ułatwienie ma jeszcze jedną ważną zaletę.

Od teraz możesz zezwolić klientom na kupowanie karnetów i płacenie za nie poprzez system płatności online, tak samo jak mogą dziś płacić za rezerwacje.

Czyż to nie proste? Dodajesz karnet, klient płaci i od razu po zaksięgowaniu wpłaty, karnet jest widoczny na koncie klienta. Możesz teraz znacznie zredukować czas, jaki poświęcasz na przydzielanie karnetów klientom.

Pozostałe zmiany

Oprócz tej istotnej zmiany, dodaliśmy szereg mniejszych funkcji. Oto część z nich:

  1. Dodanie metod płatności - teraz do każdej wpłaty klienta, możesz ustalić sposób płatności, np. przelew, gotówka, płatność online
  2. Nowy sposób edycji wpłat klientów za pomocą wygodnego otwieranego okna
  3. Klientowi podczas rezerwacji, pokazują się tylko te karnety, które obowiązują dla wybranego kalendarza
  4. Zajęcia ukryte, można zastępować innymi zajęciami. Wystarczy tylko dodać usługę o tym samym terminie, w którym występowała usługa ukryta w kalendarzu
  5. Wygodniejszy wygląd listy karnetów w panelu klienta. Od teraz klienci widzą wszystkie ważne informacje o posiadanych karnetach, już na liście karnetów
  6. Znacznie przyspieszyliśmy prędkość wczytywania systemu

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"Z systemu rezerwacji Rezervante korzystamy już od jakiegoś czasu. Ze względu na charakter prowadzonej działalności jaką jest nauka jazdy takie rozwiązanie sprawdza sie bardzo dobrze. Instruktorzy nie są "męczeni" telefonami, wszystko odbywa się przez rezerwacje online. Instruktorzy jak i kursanci mają dostęp do swoich kont przez 24h i w każdej chwili mogą dokonać wszelkich poprawek nie angażując w to innych osób. Jasne zasady korzystania z grafików, jak i łatwość ich obsługi wszystkim począwszy od pracowników do kursantów bardzo przypadło do gustu i na dzień dzisiejszy nie wyobrażamy sobie powrotu do tradycyjnego umawiania sie na jazdy bezpośrednio z instruktorem. Mieliśmy okazję testować różne tego typu propozycje rezerwacji online, ale tylko Rezervante wypadło najbardziej korzystnie, a szukaliśmy przede wszystkim systemu rezerwacji, który byłby jak najprostszy w obsłudze, aby nasi klienci nie mieli żadnych problemów z jego korzystania. W naszym przypadku Rezervante to strzał w 10."
Paulina Tkacz

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

Wprowadziliśmy do Rezervante nowy system płatności za wizyty - Transferuj.pl.

46900

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

615882

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

636170

usług

na które zapisali się do tej pory klienci