Aktualności

Wiedza na temat efektów wysyłanych do klientów wiadomości, pozwala lepiej się zorientować, czy chcą oni otrzymywać nasze newslettery oraz jak często je czytają.

Wdrożyliśmy w newsletterze autorski system trackingowy, który na bieżąco zapisuje otwarcia wysyłanych wiadomości przez system Rezervante.

Wprowadziliśmy także w każdej wiadomości newslettera, możliwość wypisania się klienta z subskrybcji i wypisania te również monitorujemy, dzięki temu masz wiedzę na temat ilości przeczytanych wiadomości oraz ilości rezygnacji w odniesieniu do pojedynczej wiadomości wysyłanej z poziomu newslettera. Pozwoli Ci to skuteczniej ustalić, jakich wiadomości Twoi klienci nie chcą otrzymywać, a jakie cieszą się największą popularnością.

Podczas dodawania newslettera, wprowadziliśmy także możliwość zdecydowania, czy newsletter ma być wysłany do wszystkich klientów, czy tylko do tych, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych. Zalecamy wiadomości systemowe, np. dotyczące rezerwacji, wysyłać zaznaczając opcję "Wysyłaj do wszystkich", a wiadomości marketingowe tylko do osób, które wyraziły zgodę.

W dziale podglądu pojedynczej wiadomości newslettera wprowadziliśmy szczegółowe statystyki na temat skuteczności wysłanej wiadomości, uwzględniające:

  • ilość wszystkich wiadomości jaka jest do wysłania
  • ilość wiadomości wysłanych
  • ilość wiadomości w kolejce do wysyłki
  • ilość wiadomości odczytanych
  • ilość rezygnacji z newslettera, po przeczytaniu danej wiadomości

Zobacz co mówią o systemie rezerwacji nasi klienci

"Z systemu rezerwacji Rezervante korzystamy już od jakiegoś czasu. Ze względu na charakter prowadzonej działalności jaką jest nauka jazdy takie rozwiązanie sprawdza sie bardzo dobrze. Instruktorzy nie są "męczeni" telefonami, wszystko odbywa się przez rezerwacje online. Instruktorzy jak i kursanci mają dostęp do swoich kont przez 24h i w każdej chwili mogą dokonać wszelkich poprawek nie angażując w to innych osób. Jasne zasady korzystania z grafików, jak i łatwość ich obsługi wszystkim począwszy od pracowników do kursantów bardzo przypadło do gustu i na dzień dzisiejszy nie wyobrażamy sobie powrotu do tradycyjnego umawiania sie na jazdy bezpośrednio z instruktorem. Mieliśmy okazję testować różne tego typu propozycje rezerwacji online, ale tylko Rezervante wypadło najbardziej korzystnie, a szukaliśmy przede wszystkim systemu rezerwacji, który byłby jak najprostszy w obsłudze, aby nasi klienci nie mieli żadnych problemów z jego korzystania. W naszym przypadku Rezervante to strzał w 10."
Paulina Tkacz

Byliśmy także w mediach

Media o naszym systemie rezerwacyjnym

Nieustannie pracujemy nad rozwojem systemu

51363

użytkowników

dokonujących na co dzień rezerwacji

722198

rezerwacji

złożonych do tej pory poprzez Reservante

742524

usług

na które zapisali się do tej pory klienci

Wypróbuj za darmo

(30-dniowy okres testowy - bez opłat, bez umowy - zrezygnuj, kiedy chcesz)